Ärivajaduste ümberkujundamine ja digitaliseerimine IT kaudu
- Digistrateegia arendamine: Koostame digitaalseid strateegiad, mis on kooskõlas ärieesmärkidega, integreerides uuenduslikud, jätkusuutlikud ja turvalised tehnoloogilised lahendused.
- Tehnoloogilise arhitektuuri järelevalve: Jälgime kõikehõlmavat tehnoloogilist arhitektuuri, et tagada kooskõla strateegiliste prioriteetidega.
- Arhitektuurne visioon ja koordineerimine: Ärialgatuste toetamiseks loome ja koordineerime arhitektuuri visiooni ja rakendusarhitektuuri.
- Vajaduste hindamine ja lahenduste kavandamine: Viime läbi vajaduste kaardistamist, lahenduse kavandamist, juurutamist ja konsulteerimist, et viia need vastavusse kliendi vajadustega.
- Lahenduste kavandamine koostöös: Kavandame ja viime ellu kohandatud lahendusi koostöös klientidega.
- Ärilahenduste asjatundlikkus: Demonstreerime ärilahenduste keelte oskust protsesside digitaliseerimisek ja automatiseerimiseks.
- Süsteemi integreerimine: Integreerime valmissüsteemid ja liidesed sujuvaks koostalitlusvõime loomiseks.
- IoT integreerimine: Integreerime IoT-seadmed protsessisüsteemidega, et suurendada töötõhusust.
- IT-projektide juhtimine: Ärilahenduste projektide IT-komponentide kavandamine, tellimine ja haldamine.
- Ärivajaduste kaardistamine: Tuvastame ja kaardistame ärivajadused optimaalsete lahenduste väljatöötamiseks.
- Kliendi vajaduste hindamine: Kõikehõlmavate lahenduste loomiseks hindame kliendi vajadusi.
- Osalemine riigihangetes: Osaleme riigihangete protsessides, sealhulgas vajaduste analüüsis ja lahenduste kavandamises.
- Tehnoloogiline otsuste tegemine: Teeme teadlikke tehnoloogilisi valikuid ja arendame praktilisi tarkvararaamistikke.
- Pakkumiste ettevalmistamine ja visioonilahendused: Valmistame ette riigihangete jaoks tehnilisi pakkumisi ja töötame välja visioonilisi lahendusi klientide vajaduste katmiseks.
- Kliendisuhtlus: Optimaalsete tulemuste saavutamiseks hoiame klientidega tõhusat suhtlust.
Inimkapitali juhtimise (HCM) digitaliseerimine
Traditsiooniliste personalipraktikate ümberkujundamine digitaaltehnoloogiat võimendades. Ümberkujundamise eesmärk on personaliprotsesside automatiseerimine ja tõhustamine, muutes need tõhusamaks ja andmepõhisemaks. Mõned põhiaspektid:
- Automatiseerimine: Rutiinsed toimingud, nagu palgaarvestus, kohaloleku jälgimine ja hüvitiste administreerimine, on automatiseeritud, vähendades käsitsi tööd ja vigu.
- Andmepõhine otsuste tegemine: Digitaalsed tööriistad võimaldavad koguda ja analüüsida tohutul hulgal töötajate andmeid, aidates organisatsioonidel teha teadlikke otsuseid palkamise, koolituse ja tulemusjuhtimise kohta.
- Täiustatud töötajate kogemus: Digitaalsed platvormid pakuvad töötajatele lihtsat juurdepääsu personaliteenustele, nagu iseteenindusportaalid puhkusetaotluste, tulemuslikkuse ülevaatuste ja karjääriarengu ressursside jaoks.
- Täiustatud suhtlus: Digitaalsed tööriistad hõlbustavad organisatsioonisisest paremat suhtlust ja koostööd, kasutades selliseid platvorme nagu Slack, Microsoft Teams ja muid suhtlusrakendusi.
- Skaleeritavus ja paindlikkus: Digitaalsed HCM-lahendused saavad hõlpsasti skaleerida koos organisatsiooni kasvuga ja kohaneda muutuvate ärivajadustega.