Please update your browser

It looks like your browser isn't supported any more. Please update your browser to get secure and more responsive browsing experience.


Please use one of these browsers:

Kompetents

Oleme spetsialiseerunud vajaduste kaardistamisele, lahenduste kirjeldamisele, kavandamisele ja juurutamisele ning konsultatsiooniteenuste pakkumisele. Meie lähenemisviis hõlmab terviklike lahenduste kavandamist ja elluviimist tihedas koostöös klientidega, mis on kohandatud kliendi konkreetsetele vajadustele. Oleme näidanud üles tugevat ärilahenduste keelte oskust, mis võimaldab meil luua lahendusi, mis tõhusalt digitaliseerivad ja automatiseerivad protsesse.

Ärivajaduste ümberkujundamine ja digitaliseerimine IT kaudu

  • Digistrateegia arendamine: Koostame digitaalseid strateegiad, mis on kooskõlas ärieesmärkidega, integreerides uuenduslikud, jätkusuutlikud ja turvalised tehnoloogilised lahendused.
  • Tehnoloogilise arhitektuuri järelevalve: Jälgime kõikehõlmavat tehnoloogilist arhitektuuri, et tagada kooskõla strateegiliste prioriteetidega.
  • Arhitektuurne visioon ja koordineerimine: Ärialgatuste toetamiseks loome ja koordineerime arhitektuuri visiooni ja rakendusarhitektuuri.
  • Vajaduste hindamine ja lahenduste kavandamine: Viime läbi vajaduste kaardistamist, lahenduse kavandamist, juurutamist ja konsulteerimist, et viia need vastavusse kliendi vajadustega.
  • Lahenduste kavandamine koostöös: Kavandame ja viime ellu kohandatud lahendusi koostöös klientidega.
  • Ärilahenduste asjatundlikkus: Demonstreerime ärilahenduste keelte oskust protsesside digitaliseerimisek ja automatiseerimiseks.
  • Süsteemi integreerimine: Integreerime valmissüsteemid ja liidesed sujuvaks koostalitlusvõime loomiseks.
  • IoT integreerimine: Integreerime IoT-seadmed protsessisüsteemidega, et suurendada töötõhusust.
  • IT-projektide juhtimine: Ärilahenduste projektide IT-komponentide kavandamine, tellimine ja haldamine.
  • Ärivajaduste kaardistamine: Tuvastame ja kaardistame ärivajadused optimaalsete lahenduste väljatöötamiseks.
  • Kliendi vajaduste hindamine: Kõikehõlmavate lahenduste loomiseks hindame kliendi vajadusi.
  • Osalemine riigihangetes: Osaleme riigihangete protsessides, sealhulgas vajaduste analüüsis ja lahenduste kavandamises.
  • Tehnoloogiline otsuste tegemine: Teeme teadlikke tehnoloogilisi valikuid ja arendame praktilisi tarkvararaamistikke.
  • Pakkumiste ettevalmistamine ja visioonilahendused: Valmistame ette riigihangete jaoks tehnilisi pakkumisi ja töötame välja visioonilisi lahendusi klientide vajaduste katmiseks.
  • Kliendisuhtlus: Optimaalsete tulemuste saavutamiseks hoiame klientidega tõhusat suhtlust.

Inimkapitali juhtimise (HCM) digitaliseerimine

Traditsiooniliste personalipraktikate ümberkujundamine digitaaltehnoloogiat võimendades. Ümberkujundamise eesmärk on personaliprotsesside automatiseerimine ja tõhustamine, muutes need tõhusamaks ja andmepõhisemaks. Mõned põhiaspektid:

  • Automatiseerimine: Rutiinsed toimingud, nagu palgaarvestus, kohaloleku jälgimine ja hüvitiste administreerimine, on automatiseeritud, vähendades käsitsi tööd ja vigu.
  • Andmepõhine otsuste tegemine: Digitaalsed tööriistad võimaldavad koguda ja analüüsida tohutul hulgal töötajate andmeid, aidates organisatsioonidel teha teadlikke otsuseid palkamise, koolituse ja tulemusjuhtimise kohta.
  • Täiustatud töötajate kogemus: Digitaalsed platvormid pakuvad töötajatele lihtsat juurdepääsu personaliteenustele, nagu iseteenindusportaalid puhkusetaotluste, tulemuslikkuse ülevaatuste ja karjääriarengu ressursside jaoks.
  • Täiustatud suhtlus: Digitaalsed tööriistad hõlbustavad organisatsioonisisest paremat suhtlust ja koostööd, kasutades selliseid platvorme nagu Slack, Microsoft Teams ja muid suhtlusrakendusi.
  • Skaleeritavus ja paindlikkus: Digitaalsed HCM-lahendused saavad hõlpsasti skaleerida koos organisatsiooni kasvuga ja kohaneda muutuvate ärivajadustega.